wtorek, 27 listopada 2012

Pomysły na prezenty

Macie też takie wrażenie, że jeszcze duuużo czasu do Świąt, więc nie trzeba jeszcze myśleć o prezentach, a później nim się obejrzycie, zostają wam zakupy na łapu-capu? Ja niestety mam tak co roku i co roku obiecuję sobie poprawę. Specjalne, zindywidualizowane pomysły na prezenty pojawiają się w mojej głowie co prawda w ciągu roku, ale jak zbliża się ten magiczny czas, jestem tak zabiegana, że nie nadążam z niczym! 
Ostatnio przeglądając ofertę, znalazłam fajne podpowiedzi na zalando.pl.
 
Infografika podpowiada, jak nie zrobić gafy wybierając prezent dla drugiej osoby. Kilka prostych rad przypominających o różnicach między Mars i Wenus sprawiają, że każdy nasz prezent będzie już tylko strzałem w dziesiątkę :)
Na szczęście nie mam się czym martwić, bo moje worki spełniają wiele cech - mogą być indywidualnie zdobione, są oryginalne, praktyczne i co najważniejsze wspierają pasję pieczenia chleba :)
Także Panie i Panowie, nadstawiajcie uszu, uważnie słuchajcie swojej drugiej połówki, a pomysły na prezent posypią się same jak z rękawa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz