wtorek, 11 września 2012

W poszukiwaniu inspiracji... RZYM

Ostatnie 5 dni spędziłam w Rzymie. Przechadzając się po wąskich uliczkach, łapiąc promyki słońca i chłonąc wzrokiem architektoniczne cuda miasta, szukałam inspiracji do następnych projektów. Zamieszczam kilka zdjęć, może i was zainspirują...



I Termy Karakalli z 216r. n. e.


II Bo trzeba wiedzieć gdzie się jest!

III Koloseum robi wrażenie.  
IV Hallo, tu Kleopatra, czekam na karawan :P



V i VI W Muzeum w Watykanie każdy sufit był mój. Nie wiem dlaczego, ale to właśnie tam znajdywałam najciekawsze dla mnie rzeczy. Z wycieczki na pewno zapamiętam te misternie wykonane ornamenty i pewnie ich odzwierciedlenie pojawi się w mojej twórczości :)


VII Przed Bazyliką Św. Piotra w Watykanie było tłoczno i gorąco, ale widok miejsca był wart wszelkich wysiłków.

Po chwilach wytchnienia znów wracam do pracy i niedługo możecie spodziewać się nowości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz