piątek, 28 września 2012

Zapowiedzi...

Ostatnio wiele się zmienia, do mojego domku zawitały super maszyny do szycia. Dzięki nim tworzenie worków nie będzie miało końca! Nowe wzory, nowe pomysły, nowe fasony, nowa jakość i mam nadzieję nowe zamówienia :) Tylko spójrzcie:




Liściaste przeszycie worka po lewej stronie w zbliżeniu.
Środkowy worek to malowany na zielono napis, a worek po prawej to "worek po przejściach" :) Tak dobrze chciałam zrobić dziurkę na sznurek, że przedobrzyłam i w materiale została przeogromna dziura. Odcięłam górę i wszyłam śliczną lniano-bawełnianą tkaninę w kwieciste wzory. Efekt powalił mnie na kolana i wiem, że wyszyję takich więcej. 

Moje studio rysunkowo-"szabloniaste" też pracuje ;) Dostałam zamówienie na uszycie worka na suszone grzyby. Len do tego też się świetnie nadaje! Co sądzicie o takim szablonie? Widać w ogóle, że to grzyb? 


Nie wiem, jak to zrobię, bo w poniedziałek już czas wracać na uczelnię, ale gwarantuję niedługo więcej niespodzianek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz