niedziela, 8 lipca 2012

dlaczego aleWorek?

Każdy blog musi mieć jakąś nazwę, a z nazwami tak jest, że albo pojawiają się od razu (np. się przyśnią) albo trzeba pokombinować, żeby coś fajnego wymyślić. Według specjalistów nazwa powinna być:

  • ·Krótka i zarazem kreatywna,
  • ·Wpadająca w ucho i łatwa do zapamiętania
  • ·Najlepiej związana z proponowanym przedmiotem /usługą
  • ·Bezpieczna, aby można było ją chronić prawnie
Ja nad wymyślaniem nazwy mojego bloga trochę czasu straciłam, to znaczy się nie straciłam, a kreatywnie wykorzystałam i rezultatem jest nazwa „aleWorek”, którą zapewne już zauważyliście, gdyż wybija się na głównej stronie.
Po pierwsze, nazwa aleWorek jest prosta i kojarzyć się będzie z zamieszczaną treścią o lnianych workach. Poza tym, słowa len, lniane i eko ze słowem worek jakoś nie chciały się połączyć, a co ciekawsze domeny były już zajęte.
Po drugie, worek kojarzy mi się też ze zbiorem różnych rzeczy, a więc to także taka „torba pomysłów”, które przyjdą mi do głowy w przyszłości.
Teraz tylko pozostaje mi myśleć nad stworzeniem logo... ktoś ma jakieś propozycje, co by to mogło być? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz