czwartek, 3 stycznia 2013

a w nowym roku...


Nowy rok już w pełni, a ja dopiero teraz powoli wracam do działania. Za dużo wolnego robi swoje i człowieka rozleniwia :)


Prezentów dla siebie ciąg dalszy: 

Używam kalendarza nie w wersji 'e', ale muszę czuć w dłoniach kartki, więc żeby było ładniej, uszyłam sobie owijkę na mój kalendarz.



Ostatnio koleżanka podsunęła mi pomysł na segregator do wpinania przepisów kulinarnych. Haft nie wyszedł za prosto, więc zostawiłam sobie ten pierwszy segregator. Następne na pewno wyjdą idealnie i będę mogła nimi obdarować kilka znajomych gospodyń :)


2 komentarze:

  1. Przejrzałam sobie ''trochę'' Twoich prac
    i jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Podziwiam umiejętności, których mi brak...:(
    Gratuluję...i pozdrawiam ciepło...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do fotografowania też potrzeba umiejętności, by wyrażać piękno, a patrząc po Pani przecudownych zdjęciach, zdolności Pani ma :)

      Usuń